Moje zdjęcie
Mam na imię Kasia. Ślązaczka z krwi i kości. Moje motto to : SMAK & ZAPACH & ROCK'N'ROLL......... Z wykształcenia jestem technologiem żywienia. Największe szczęście daje mi pobudzanie zmysłów. Realizuje to w kuchni tworząc dzieła kulinarne przy dobrej muzyce… to dla mnie odmienne stany świadomości w codzienności.

wtorek, 9 grudnia 2008

Prosta sałatka z tuńczyka


Z myślą o mojej córce, która za jakiś czas pójdzie na swoje (mam taka nadzieję :) choć uwielbia mamusiną kuchnie i ma jeden problem... musi sporo spalać, żeby nie przytyć, zamieszczam tu przepisy łatwych, prostych i jej ulubionych dań. Jak już będzie studentką a ja będę daleko od niej to zajrzy i spróbuje sama coś zrobić i wtedy odkryje swoje życiowe powołanie... gotowanie (ale pojechałam z marzeniami hahahaha :)

Składniki na 3-4 osoby :
- 1 puszka tuńczyka w kawałkach w oleju
- 2 spore ogórki konserwowe
- 2 jajka ugotowane na twardo
- 1/2 czerwonej cebuli (może być zwykła)
- 1-2 łyżki majonezu
- 1 łyżeczka musztardy
- sól, pieprz bardzo ostrożnie żeby nie przedobrzyć

Tuńczyka odsączamy z oleju na sitku, ogórki, jajka, cebulę kroimy w drobną kostkę. Wszystko razem łączymy i mieszamy z majonezem i musztardą... ewentualnie dosalamy i dopieprzamy
I na tym koniec kulinarnych dokonań teraz zostaje konsumpcja np. z chrupkim pieczywem.
Smacznego :)
Tym razem do uszka nic mi nie leciało bo to ekspresowa potrawa.

5 komentarzy:

Gosia Oczko pisze...

U mnie bywa z kukurydzą i ogórkiem, ale kiszonym. Bajdełejem - dawno nie jadłam...

pozdrówka!

Tilianara pisze...

Jedna z sałatek pełnych sentymentu - ehhh te lata studenckie i barek "Szafot" na UW :)))

Edyta pisze...

Dawno nie robiłam sałatki z tuńczykiem. Chyba będę musiała zrobic :)

Agata Chmielewska (Kurczak) pisze...

o ciekawa, tylko, że u mnie z kiszonym by przeszła :)

oczko chcesz? z babcinym kiszonym? to wpadaj póki jeszcze jestem ;)

Majana pisze...

Smakowicie wygląda !:)